Domænehåndtering

Domænehåndtering og domænestyringsservice – FAQ

Pålidelig og ukompliceret domænehåndtering sikrer effektive forretningsprocesser. Med EBRAND har du en samarbejdspartner ved din side, som tilbyder netop dét. Du kan udnytte den kompetente og omfattende service fra vores dedikerede team af eksperter. Du kan også selv administrere din domæneportefølje ved hjælp af vores intuitive platform til domæneadministration.
FAQ-sektionen giver svar på ofte stillede spørgsmål om betaling, overdragelse af rettigheder og sikkerhed samt spørgsmål om datastyring. Og vi står naturligvis til enhver tid til rådighed med gode råd og personlig vejledning.

Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Som udbyder af domænestyringstjenester tilbyder EBRAND sine forretningskunder kontokøb. Der kræves ikke betaling via kreditkort eller PayPal.

Kan der indtastes mere end én fakturamodtager?

Ja, selvfølgelig. Det giver dig mulighed for at administrere en konto for forskellige datterselskaber eller projektdomæner og stadig have alt samlet centralt på en enkelt konto.

Hvilke betalingsintervaller er mulige?

Hos EBRAND har du fuld fleksibilitet. Du kan betale for en domænestyringsservice hver måned, hvert kvartal, hvert halve år eller årligt – det er helt op til dig.

Kan brugere tildeles forskellige rettigheder?

Ja, da det er den eneste måde, du kan håndtere dine domæner sikkert og effektivt. EBRAND’ platform til domænestyring giver mulighed for tildeling af følgende rettigheder:

  • Admin: Ubegrænset udøvelse af alle rettigheder
  • Buyer: Ordreafgivelse, f.eks. køb af domæner
  • Technical: Implementering af tekniske ændringer, men ingen ordreafgivelse
  • Viewer: Kun læseadgang

Hvordan sikres kontoen?

Du kan vælge mellem to valgmuligheder:

  • Standardlogin med din e-mailadresse og en adgangskode
  • Login med totrinsbekræftelse inklusive en ekstra kode, som genereres på din smartphone

Kan der eksporteres information fra softwaren?

Selvfølgelig. EBRAND’ primære platform til domænestyring indeholder et stort antal eksportmuligheder: f.eks. fakturaer og oplysninger om domæner som fornyelsesdatoer og WHOIS-data.

Inklusive kvalitetssupport

Direkte og hurtig kommunikation

Der spildes ikke værdifuld tid, når du samarbejder med EBRAND: Vores kundeservice omfatter telefonadgang uden kø eller hotlines, direkte e-mailkommunikation uden et billetteringssystem og garanteret behandling af din forespørgsel inden for 24 timer.

Personlig kontaktperson

En medarbejder udvalgt fra vores erfarne team af eksperter på områderne IT, varemærkelovgivning eller marketing vil være din langsigtede personlige kontakt for vejledning og hjælp. Det betyder, at dine individuelle behov og forespørgsler kan opfyldes bedst muligt og først og fremmest mere effektivt.

Proaktiv support

Der sker hele tiden innovationer i internettets dynamiske verden, som er relevante for vores kunder. Vi har derfor konstant fokus på både markedet og din domæneportefølje og underretter dig i god tid inden eventuelle ændringer fra ICANN, administratorerne eller eventuelle generelle innovationer på området for domænestyring.